Proceedings of the 4th International Conference of Economic Sciences
Családi életciklusok szerint eltérő fogyasztási minták elemzése
Marketing kommunikáció 1.
Hungarikumok és nemzeti értékvédelem
Módszertani segédlet a közgazdasági szakmai tanárképzéshez
Marketingkutatás kvantitatív módszerei. Segédanyag SPSS program használatához
Egy magánrendelő marketinglehetőségei
Rekettye – Tóth – Malota: Nemzetközi marketing (könyvismertetés)
Áldás és/vagy átok? – Az online fogyasztói vélemények szerepének vizsgálata a kis szálláshelyek esetében
A metaforák szerepe a szervezeti önértelmezésben: metaforák és menedzsment
Dr. Izsó Lajos, egyetemi tanár Budapest, 2015 Témavezető: Ph.D. értekezés - Tóvölgyi Sarolta
A kozmetikai piac és a fogyasztói döntéshozatal bemutatása ökonómiai megközelítésben = Introduction of the cosmetics market and consumer decision making from an economic view
Közgáz Diáktudós - Felelősség és közösség
Trade and Marketing in Agriculture
Tervező művész(ek) a közgazdászképzésben
An analysis of the economic performances of the retail companies in Romania
Fiatalok szegmentálása táplálkozási szokásaik szerint
A tudományos eredmények értékesítésének lehetőségei és kihívásai – Az S2B marketing hazai megjelenése
Tervezői alkotói kapcsolatteremtés a társadalom és a technológia kontextusában – A designkommunikáció filozófiai, közgazdasági, művészeti és pszichológiai közelítései
In-store marketing eszközök megítélése az egyetemista hallgatók körében
Egészségmagatartás és tudatos táplálkozás
A food design mint társadalmi és gazdasági katalizátor
A fogyasztói márkaérték, mint másodrendű látens változó okozati becslése
Desztináció marketing