Dr. Izsó Lajos, egyetemi tanár Budapest, 2015 Témavezető: Ph.D. értekezés - Tóvölgyi Sarolta
- STORE CONSUMER BEHAVIOR E XPLORATION M ARKET SEGMENTATION OPPORTUNITIES BASED ON IN
Analysing the marketing conditions of the micro- and smallenterprises on the residential energy saving market
az energiamegtakarítás lakossági piacán Mikro- és kisvállalkozások marketingfeltételeinek vizsgálata
A médiapiac szabályozása
A marketing szerepe egy új múzeumi szolgáltatás megtervezésében
Borturizmus egy kicsit másképp
Wellness, vallás és marketing
Napjaink meghatározó hazai trendjeinek vizsgálata a múzeummarketingben
Tokaj-Hegyalja mint világörökségi kultúrtáj turizmusfejlesztésének marketingtámogatása
A Mátra, mint márkanév
Turisztikai ismeretek
A tudományos eredmények értékesítésének lehetőségei és kihívásai – Az S2B marketing hazai megjelenése
Trade and Marketing in Agriculture
A termékmegjelenítéssel kapcsolatos attitűdök vizsgálata
Tehetséggondozás a BME GTK Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskolában
Profit vagy felelősségvállalás a lakóhely élhetőségéért? – vállalatok dilemmái egy tervezett helyi termék programban
Product Placement in Hungary
Proceedings of the 4th International Conference of Economic Sciences
A polckép optimalizálása szemkamerás vizsgálattal
A Népegészségügyi termékdíj 2011-ben és 2012-ben
Módszertani segédlet a közgazdasági szakmai tanárképzéshez
A Mizo online kommunikációjának szemkamerás vizsgálata