Borkereskedelem és logisztika
Az értékesítés és a marketing kapcsolatának piaci tájékozódásban betöltött szerepe és meghatározó tényezői (Role of the sales and marketing relationship in market orientation and its determining factors)
Az értékesítési rendszer iparági elemzésének lehetőségei változó környezeti hatások között
Az elektronikus kereskedelem és az on-line reklám szerepe és meghatározó tényezői a vállalati működésben
Strukturális egyenlőségek modellezésének gyakorlati alkalmazása egy autókereskedelemre vonatkozó elégedettség-lojalitás kutatásban
Az értékesítés digitális átalakulása. Az egyéni és szervezeti technológiaelfogadást meghatározó tényezők empirikus elemzése
A digitalizáció mint a kiskereskedelmi tevékenységet integráló tényező
Digitális és közösségimédia-eszközök hatásai az értékesítési folyamatra = Digital and social media tools’ effects on the sales process
Speciális élelmiszerek értékesítési logisztikája (Norbi Update)
Hogyan szálljunk ki?
A hálózat fekete dobozáról - intézményi megközelítésben
Drivers of distribution trends and success: Consumers, technology, competition, EU
Az értékesítővé válás folyamata
Társadalmi vállalkozások gasztronómiai lehetőségei a rövid élelmiszerellátási láncok bevonásával Magyarországon = Opportunities of short food supply chains in the gastronomy for the Hungarian social enterprises
SIKERES GAZDABOLT ÉRTÉKESÍTÉSÉNEK ELEMZÉSE EGY HÁTRÁNYOS HELYZETŰ KISTÉRSÉGBEN
Az e-kereskedelem és egy példája az autóiparban
A Z generáció és a promóció megélése – elvárás a jutalmazás?
A marketing tranzakcióközpontú szemléletének átalakulása a kapcsolatorientált megközelítés felé
Az eladásmenedzsment kihívásai az elkövetkező évtizedben
MŰTRÁGYA-ÉRTÉKESÍTÉS MEZŐGAZDASÁGI TERMELŐKNEK 2022. év