Az értékesítés digitális átalakulása. Az egyéni és szervezeti technológiaelfogadást meghatározó tényezők empirikus elemzése
Társadalmi vállalkozások gasztronómiai lehetőségei a rövid élelmiszerellátási láncok bevonásával Magyarországon = Opportunities of short food supply chains in the gastronomy for the Hungarian social enterprises
A digitalizáció mint a kiskereskedelmi tevékenységet integráló tényező
Digitális és közösségimédia-eszközök hatásai az értékesítési folyamatra = Digital and social media tools’ effects on the sales process
Az értékesítővé válás folyamata
Az értékesítés és a marketing kapcsolatának piaci tájékozódásban betöltött szerepe és meghatározó tényezői (Role of the sales and marketing relationship in market orientation and its determining factors)
Az eladásmenedzsment kihívásai az elkövetkező évtizedben
Strukturális egyenlőségek modellezésének gyakorlati alkalmazása egy autókereskedelemre vonatkozó elégedettség-lojalitás kutatásban
Az e-kereskedelem és egy példája az autóiparban
Az elektronikus kereskedelem és az on-line reklám szerepe és meghatározó tényezői a vállalati működésben
Drivers of distribution trends and success: Consumers, technology, competition, EU
A hálózat fekete dobozáról - intézményi megközelítésben
Az értékesítési rendszer iparági elemzésének lehetőségei változó környezeti hatások között
Hogyan szálljunk ki?
A marketing tranzakcióközpontú szemléletének átalakulása a kapcsolatorientált megközelítés felé
Borkereskedelem és logisztika
Speciális élelmiszerek értékesítési logisztikája (Norbi Update)
A Z generáció és a promóció megélése – elvárás a jutalmazás?
SIKERES GAZDABOLT ÉRTÉKESÍTÉSÉNEK ELEMZÉSE EGY HÁTRÁNYOS HELYZETŰ KISTÉRSÉGBEN
MŰTRÁGYA-ÉRTÉKESÍTÉS MEZŐGAZDASÁGI TERMELŐKNEK 2022. év