MŰTRÁGYA-ÉRTÉKESÍTÉS MEZŐGAZDASÁGI TERMELŐKNEK 2022. év
SIKERES GAZDABOLT ÉRTÉKESÍTÉSÉNEK ELEMZÉSE EGY HÁTRÁNYOS HELYZETŰ KISTÉRSÉGBEN
A Z generáció és a promóció megélése – elvárás a jutalmazás?
Speciális élelmiszerek értékesítési logisztikája (Norbi Update)
Borkereskedelem és logisztika
A marketing tranzakcióközpontú szemléletének átalakulása a kapcsolatorientált megközelítés felé
Hogyan szálljunk ki?
Az értékesítési rendszer iparági elemzésének lehetőségei változó környezeti hatások között
A hálózat fekete dobozáról - intézményi megközelítésben
Drivers of distribution trends and success: Consumers, technology, competition, EU
Az elektronikus kereskedelem és az on-line reklám szerepe és meghatározó tényezői a vállalati működésben
Az e-kereskedelem és egy példája az autóiparban
Strukturális egyenlőségek modellezésének gyakorlati alkalmazása egy autókereskedelemre vonatkozó elégedettség-lojalitás kutatásban
Az eladásmenedzsment kihívásai az elkövetkező évtizedben
Az értékesítés és a marketing kapcsolatának piaci tájékozódásban betöltött szerepe és meghatározó tényezői (Role of the sales and marketing relationship in market orientation and its determining factors)
Az értékesítővé válás folyamata
Digitális és közösségimédia-eszközök hatásai az értékesítési folyamatra = Digital and social media tools’ effects on the sales process
A digitalizáció mint a kiskereskedelmi tevékenységet integráló tényező
Társadalmi vállalkozások gasztronómiai lehetőségei a rövid élelmiszerellátási láncok bevonásával Magyarországon = Opportunities of short food supply chains in the gastronomy for the Hungarian social enterprises
Az értékesítés digitális átalakulása. Az egyéni és szervezeti technológiaelfogadást meghatározó tényezők empirikus elemzése