Analysing the marketing conditions of the micro- and smallenterprises on the residential energy saving market
- STORE CONSUMER BEHAVIOR E XPLORATION M ARKET SEGMENTATION OPPORTUNITIES BASED ON IN
Dr. Izsó Lajos, egyetemi tanár Budapest, 2015 Témavezető: Ph.D. értekezés - Tóvölgyi Sarolta
A kozmetikai piac és a fogyasztói döntéshozatal bemutatása ökonómiai megközelítésben = Introduction of the cosmetics market and consumer decision making from an economic view
Közgáz Diáktudós - Felelősség és közösség
Marketingkutatás kvantitatív módszerei. Segédanyag SPSS program használatához
New perspectives in serving customers, patients, and organizations: A Festschrift for Judit Simon
“Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference
An analysis of the economic performances of the retail companies in Romania
Technológiai úttérképezés. Tapasztalatok, további kutatási és fejlesztési irányok
A food design mint társadalmi és gazdasági katalizátor
A közösségimédia-marketing vizsgálata táplálékkiegészítő márkák példáján keresztül
A metaforák szerepe a szervezeti önértelmezésben: metaforák és menedzsment
A személyes értékesítők hálózatépítési tevékenysége
CSR-kampányok a nemzetközi piacon
Corporate Social Responsibility and its importance from the general to the hospitality sectors: A Literature Review
DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről
Egy új biotermékkel kapcsolatos fogyasztói magatartás vizsgálata
How consumers can understand the role and relevance of social mobile e-commerce
Hungarikumok és nemzeti értékvédelem
Közgáz diáktudós - Értékek, döntések, tudás
Magyar pénzügyi hirdetések retorikai elemzése
Meggyőző és manipulatív befolyásolási stratégiák a reklámretorika szemszögéből: szalmabáb, hamis dilemma, személyeskedés és egyéb reto-logikai érvelési hibák tettenér(t)ése
Minden jó influencer…” – Avagy hogyan lehet hiteles egy Instagram-mikroinfluencer az ügynökségek és az influencerek szerint?